Hrvatska pošta

Nagrada Hrvatskoj pošti za najbolji projekt interne komunikacije

17.03.2015.
Nagrada Hrvatskoj pošti za najbolji projekt interne komunikacije Hrvatska pošta je s projektom promjene korporativne kulture pobijedila u finalu natječaja Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za najbolje prakse u internoj komunikaciji.

Hrvatska pošta danas i prije pet godina nije ista tvrtka  - postala je drukčija, aktivnija i bolja. Prilagođava se zahtjevima tržišta, uvodi nove usluge, osnažuje svoju poziciju i u svojim „klasičnim“ uslugama.
 
Promjena svijesti, nova iskustva koja stvaraju nova uvjerenja te otvaranje komunikacije koja je postala strateški fokus Uprave Hrvatske pošte postali su okosnicom projekta promjene kompanijske kulture u Hrvatskoj pošti. U projektu se koriste brojni alati – od uvođenja društvene mreže za rukovoditelje u cilju brzoga kolanja informacija, razvojnih projekata, boljeg protoka informacija, pripreme komunikacijskih materijala za rukovoditelje do strateškog sastanaka po principu dvosmjerne komunikacije i aktivnog uključivanja svih radnika.
 
Članovi tima Korporativne kulture su Mirela Makovičić Mujić, izvršna direktorica Ureda za upravljanje ljudskim resursima, Katarina Špiljak, izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing i razvoj, Nina Butić Ivanković, izvršna direktorica Ureda za korporativne komunikacije, Igor Garača, izvršni direktor Sektora računovodstva i financija, Matija Popović, izvršni direktor Ureda za upravljanje projektima i organizacijom, Jo Kempen, voditeljica Odjela za odnose s javnošću, Adriana Sopta, HR biznis partnerica, i Davor Jakovac, voditelj Odjela interne komunikacije i voditelj projekta korporativne kulture, a sve pod pokroviteljstvom predsjednika Uprave Alena Premužaka.
 
Ova strukovna nagrada priznanje je svim djelatnicima u Hrvatskoj pošti kao jednom velikom timu. Hrvatska pošta mijenja se u dobrom smjeru, jer se pomaci vide u svim segmentima našeg poslovanja – od poštanskih ureda, razvoja novih usluga, inovativnog pristupa poslovanju pa sve do komunikacije korisnika s našim zaposlenicima. Hrvatska pošta je među rijetkim tvrtkama koje uživaju golemo povjerenje korisnika (njih više od 90%).
 

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade Grand PRix 2015 za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću. Laureati osme po redu dodjele nagrada su HEP – Hrvatska elektroprivreda, Muzej grada Šibenika, Maksima komunikacije, Bisnode, Zagrebačka banka, DM – Drogerie Markt, Coca-Cola HBC Hrvatska, Hrvatska pošta, Publico i Kreator (ATK).


Nagrada za internu komunikaciju Hrvatskoj pošti – Davor Jakovac, voditelj Odjela interne komunikacije Hrvatske pošte, i Željko Jelić, član žirija


Ured za korporativne komunikacije Hrvatske pošte, slijeva: Jo Kempen, Davor Jakovac i Nina Butić Ivanković, direktorica Ureda