Hrvatska pošta

Kampanja „Dostavljamo Hrvatskoj“ uvrštena u stručnu literaturu

13.06.2025.
Kampanja „Dostavljamo Hrvatskoj“ uvrštena u stručnu literaturuKampanja Hrvatske pošte „Dostavljamo Hrvatskoj“ za brzu dostavu Paket24, nedavno nagrađena u kategoriji „Best on Market“ na Danima komunikacija u Rovinju, svoje je mjesto našla i u novoj knjizi „Stilistika reklame“ autora Krešimira Bagića, profesora na Katedri za stilistiku Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.

U vremenu kada oglašavanje snažno utječe na naš svakodnevni jezik, ponašanje i kulturu, ova knjiga - bogata brojnim primjerima iz suvremene prakse - nudi uvid u to što reklamu čini uvjerljivom, kreativnom i učinkovitom. Namijenjena je stilističarima i filolozima, komunikolozima, marketinškim stručnjacima, psiholozima te svima koji se bave jezikom i moći medija.

Uvrštavanje kampanje Hrvatske pošte u stručnu literaturu potvrđuje kako kvalitetna komunikacija ne samo da dopire do korisnika nego postaje i predmet znanstvene analize - kao primjer suvremene, promišljene i uspješne oglašivačke prakse.