Početna stranica English
Traži

www.posta.hr

slika

Još od davnine pošta je bila temelj komunikacije, a to ostaje i danas. Stilizirani rog na žutoj podlozi jasan je i prepoznatljiv simbol u cijeloj Hrvatskoj – simbol Hrvatske pošte, nacionalnoga poštanskog operatora. Poput grba ili zastave, pošta predstavlja svoju zemlju, a svojim korisnicima omogućuje trajnu povezanost.


 

Nagrada Hrvatskoj pošti za mjerenje kvalitete u unutarnjem prometu

 Svjetska poštanska unija
 
Svjetska poštanska unija (UPU – Universal Postal Union) nagradila je najbolje projekte u kojima su korištena sredstva Fonda za kvalitetu usluge (Quality of Service Fund) u desetogodišnjem razdoblju, od 2007. do 2017. godine. Među nagrađenim projektima je i projekt Hrvatske pošte „Implementacija neovisnog mjerenja kvalitete u unutarnjem prometu“ pokrenut 2009. godine. Taj je projekt, osim neovisnog mjerenja kvalitete, obuhvaćao i prvu studiju stvarnih pošiljaka.
 
Svjetska poštanska unija dodijelila je 31. ožujka 2017. na Konferenciji u Bernu nagrade za najbolje projekte za koje su korištena sredstva Fonda za kvalitetu usluge u desetogodišnjem razdoblju, od 2007. do 2017. godine. Među tim projektima je i projekt Hrvatske pošte „Implementacija neovisnog mjerenja kvalitete u unutarnjem prometu“ za koji smo dobili nagradu s obzirom na rezultate uspješnog upravljanja projektom, koje je UPU pratio.
 
  • 1. siječnja 2006.: Prvog dana 2006. godine trebalo je početi petnaestodnevno neovisno mjerenje kvalitete u unutarnjem prometu Hrvatske pošte, koje se trebalo provoditi jednom godišnje. Međutim, u sklopu pretpristupnih pregovora za članstvo Republike Hrvatske u Europskoj uniji petnaestodnevno mjerenje trebalo je zamijeniti kontinuiranim, koje bi trajalo cijele godine.
  • 1. travnja 2006. Hrvatska pošta počela je s pripremama za prelazak s petnaestodnevnog mjerenja na kontinuirano mjerenje kvalitete. Pripreme su obuhvaćale osposobljavanje radnika i instalaciju RFID opreme za praćenje kvalitete na najfrekventnijim i najizloženijim točkama poštanskoprometne mreže Hrvatske pošte (RFID oprema u to je vrijeme najprije instalirana u sortirnicama u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku i Dubrovniku, također korištenjem sredstava UPU-ova Fonda za kvalitetu usluge). Time su stvoreni početni uvjeti za uspostavu kontinuiranog mjerenja kvalitete.
  • Mjerenje je trebalo uskladiti s europskom normom EN 13850 i time pokušati osigurati nepovratna novčana sredstva.
    Sredstva za financiranje projekta uvođenja neovisnog mjerenja kvalitete u unutarnjem prometu zatražena su 2009. godine od UPU-a, a nakon manjih dorada Projekt QSFHRV1007SPR07 bezuvjetno je prihvaćen 18. 6. 2010. godine. Osim neovisnog mjerenja kvalitete, projekt je obuhvaćao i neovisnu studiju stvarnih pošiljaka (Real Mail Study) te nabavu transpondera potrebnih za dokumentirano neovisno mjerenje kvalitete pomoću instaliranog RFID sustava Hrvatske pošte.
  • Projekt je rezultat uspješne suradnje Sektora za upravljanje kvalitetom, Sektora međunarodnih poslova i UPU-a.
  • S obzirom na to da je Hrvatska pošta dobro obrazložila projekt i da je uredno ispunila sve svoje obveze prihvaćene projektom, iz UPU-ova Fonda za kvalitetu refundirana su sredstva u iznosu od 230.000,00 USD.
  • Budući da se Hrvatska pošta učinkovito koristila informacijama dobivenim opremom RFID te je kontinuirano radila na poboljšanju kvalitete i osiguranju zakonskih standarda D+1, D+2 i D+3, UPU je procijenio da su sredstva dobivena iz Fonda za kvalitetu usluge svrhovito iskorištena te je Hrvatskoj pošti dodijelio nagradu za izvrsno upravljanje navedenim projektom.
 

Nagrada koju je Hrvatska pošta dobila za uspješnu provedbu projekta neovisnog mjerenja kvalitete u unutarnjem prometu.
 

Povratak na vrh Tražite detaljnije informacije? Pošaljite nam upit! PrintIspiši stranicu