Hrvatska pošta

Standardi kvalitete

Zato što razmišljamo dugoročno, kvaliteta usluge ima za nas veliku važnost.  
Standardi kvalitete

Prema rezultatima dosadašnjih mjerenja Hrvatska pošta nadmašuje propisane standarde uručenja pismovnih pošiljaka.

Hrvatska pošta u skladu s propisanim obvezama provodi neovisna mjerenja kvalitete univerzalne usluge. Mjerenja se odnose na kvalitetu prijenosa i uručenja pismovnih pošiljaka i prioritetnih pismovnih pošiljaka u unutarnjem prometu, kao i prioritetnih pismovnih pošiljaka u međunarodnom prometu. U skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama i Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge koriste se hrvatske norme:

  • HRN EN 13850 - Mjerenje vremena prijenosa pojedinačne prioritetne pošiljke od prijama do uručenja
  • HRN EN 14508 - Mjerenje vremena prijenosa pojedinačne neprioritetne pošiljke od prijama do uručenja
  • HRN EN 14012 - Načela rukovanja pritužbama.
 

2022. godina

Kvaliteta univerzalnih poštanskih usluga
 

2021. godina

Kvaliteta univerzalnih poštanskih usluga
 

2020. godina

Kvaliteta univerzalnih poštanskih usluga
 

2019. godina

Kvaliteta univerzalnih poštanskih usluga
 

2018. godina

Kvaliteta univerzalnih poštanskih usluga