Hrvatska pošta

Korporativna strategija Pošta2025(30)

U skladu s Korporativnom strategijom Pošta25(30) Hrvatska pošta će i u budućnosti nastaviti s investicijama fokusirajući se na optimizaciju poslovanja, širenje logističkih kapaciteta i daljnje unaprjeđenje korisničkog iskustva. Pritom će se svoj budući razvoj temeljiti na strateškim smjernicama koje se odnose na inovativna poslovna rješenja, transformaciju i ljude te infrastrukturu i tehnologiju.
Inovativna poslovna rješenja su strateška smjernica kojoj je cilj povećanje produktivnosti i konkurentnosti dostave i logistike. Riječ je o objedinjavanju usluga razgranatom dostavnom mrežom kao podrška operativnom poslovanju i operativnim radnim mjestima s fokusom na korisničko iskustvo i zelenu tranziciju.
Transformacija i ljudi obuhvaćaju stratešku smjernicu usmjerenu na preobrazbu korporativne kulture razvojem znanja i kompetencija radnika uz poticanje raznolikosti i usmjerenosti na jednostavnost i održivost, postizanje rezultata i na korisnike. Transformacija i fokus na ljude potiču razvoj talenata, jačaju vještine radnika te stvaraju kulturu koja podržava kreativnost, motivaciju i bolju produktivnost.
Infrastruktura i tehnologija podrazumijevaju stratešku smjernicu usmjerenu na razvoj poslovne infrastrukture primjenom novih tehnologija kao glavne pretpostavke za stvaranje novih i širenje postojećih poslovnih prihoda. Hrvatska pošta pružat će podršku u digitalizaciji države s naglaskom na dostupnosti, sigurnosti i pouzdanosti u skladu sa standardima EU-a.
 
Hrvatska pošta će istodobno težiti i tomu da na svim razinama bude prepoznata kao tvrtka koja njeguje i razvija društveno odgovorno poslovanje i koja će svojim radnicima nuditi poticajno i ugodno radno okruženje, zadovoljstvo poslom i primanjima. Uza sve predispozicije za uspjeh i usvojene modele poslovanja u skladu sa strateškim smjernicama, Hrvatska pošta je čvrsto uvjerena u ostvarenje svoje vizije - biti inovativna tvrtka po mjeri radnika i korisnika.

Korisničko iskustvo

Novom Korporativnom strategijom Hrvatska pošta nastavlja svoju punu transformaciju prema korisniku zato što je njome stvoren okvir za jačanje korisničkog iskustva kroz metodologiju upravljanja projektima i metodologiju upravljanja korisničkim iskustvom. Radi se o glavnim smjernicama korisničkog iskustva koje se odnose na potrebe korisnika transformacijom i prilagodbom usluga koje odgovaraju njihovim potrebama, na osiguranje jednostavnog i intuitivnog korištenja usluga, na pružanje sigurnosti, osiguravanja pravovremene informacije i posvećivanja pozornosti na detalje te na pružanje sveobuhvatnog pregleda usluge, proizvoda i procesa.
 

Društveno odgovorno poslovanje

U okviru održivosti i društveno odgovornog poslovanja već je godinama najistaknutiji primjer društvene odgovornosti Hrvatske pošte Zaklada Hrvatske pošte kojom se u suradnji s dječjim domovima širom Hrvatske i partnerom Croatia osiguranjem policama osiguranja brine da štićenici iz dječjih domova nakon napuštanja doma imaju osigurana novčana sredstva za podmirenje osnovnih životnih troškova do trenutka zaposlenja. Iznos s police isplaćuje se štićeniku u obliku rente u trenutku napuštanja doma i početka samostalnog života.
Misija Zaklade Hrvatske pošte tako je promicanje korporativne društvene odgovornosti kao doprinosa u stvaranju boljeg i humanijeg svijeta za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, a Zaklada je ujedno i jedini takav projekt u Republici Hrvatskoj koji osigurava konkretnu pomoć štićenicima dječjih domova prilikom početka samostalnog života. Projekt je odobrilo Ministarstvo socijalne politike i mladih.