Hrvatska pošta

  • 2024. - 2017.
  • 2016. - 2007.
  • 2006. - 1999.
2024.

Snažan iskorak u logistici

Hrvatska pošta će 2024. prva na domaćem tržištu ponuditi uslugu automatiziranoga skladišnog sustava koji se temelji na korištenju robota za ispunjavanje narudžba čime će optimizirati operativne procese, stvoriti dodatne kapacitete te ubrzati obradu robe.
2023.

Nastavak zelene tranzicije

Poštanski električni vozni park sada ima više od 400 vozila među njima i 114 kombija i lakodostavnih vozila, ali i sve više punionica. Završena je i mreža paketomata s ukupno 300 uređaja te druga faza gradnje NSC-a s objektom za podršku temeljnom poslovanju.
2022.

Završen najveći investicijski ciklus

Otvaranjem Poslovnog objekta Kukuljanovo zaokružen je najveći investicijski ciklus u povijesti Hrvatske pošte. Usto, Hrvatska pošta ponudila je korisnicima servisa ePošta ePreporuku - jedini certificiran i siguran digitalni kanal za slanje i primanje povjerljivih i važnih dokumenata.
2021.

U fokusu je temeljna djelatnost

Hrvatska pošta postavlja diljem zemlje paketomate - samouslužne uređaje koji korisnicima nude preuzimanje i slanje paketa kada i gdje god im to odgovara - te širi vozni park s 26 električnih mopeda i nabavlja 14 kamiona za prijevoz pošiljaka s nižim emisijama ispušnih plinova.
2020.

Elektrifikacija voznog parka

Hrvatska pošta ima u zelenoj floti 180 e-bicikala i 40 e-četverocikala čime zelena vozila čine 5% voznog parka. Uporabom četverocikala smanjuje se ugljični otisak za 15,2 t, kao i operativni troškovi, te povećava energetska učinkovitost.
2019.

Novo poglavlje u poslovanju

Radnici s nekoliko zagrebačkih lokacija od ljeta 2019. okupljeni su na jednom mjestu - u Nacionalnom skladišno-sortirnom centru (NSC) u Velikoj Gorici. Hrvatska pošta usto ulazi i na tržište alternativnih modela dostave akvizicijom tvrtke za istodnevnu dostavu Locodels.
2018.

eUredsko – digitalizacija uredskog poslovanja

Aplikacija za uredsko poslovanje eUredsko prati predmete od zaprimanja, kroz sve faze obrade do ispisa izlaznog dokumenta čime se smanjuje potrošnja tonera i papira do 70%. To znatno utječe na uštede u poslovanju te pridonosi ekološkoj osviještenosti.
2017.

Sveobuhvatna digitalizacija

Digitalizacija kao filozofija razvoja i pokretač novih projekata rezultirala je novom uslugom - internetskom trgovinom Žuti klik, a radi optimizacije dostave uvodi se aplikacija Digitalni poštar s mobilnim telefonima i prijenosnim pisačima za potrebe poštara na dostavi.
 
2016.

Širenje razvoja poslovanja

Osim što je nabavila gotovo 450 novih mopeda za poštare, Hrvatska pošta postaje vlasnik IT tvrtke MIPS d.o.o. Kupnjom MIPS-a Hrvatska pošta stvara pretpostavke za razvoj novog sustava zasnovanog na modernoj arhitekturi radi kvalitetnijeg ispunjavanja potreba korisnika.
2015.

Flota za zelenu dostavu

Hrvatska pošta uvodi u flotu 180 električnih bicikala FreeDuck 2 Krpan za dostavu pošiljaka radi povećanja energetske učinkovitosti u dostavi, smanjenja emisija ispušnih plinova, povećanja sigurnosti, ali i snižavanja financijskih troškova.
2014.

Ukorak s tehnološkim trendovima

Hrvatska pošta uvodi ePostshop - svoju prvu internetsku trgovinu u kojoj se mogu kupiti poštanske marke i svih prateći filatelistički proizvodi, maloprodajni asortiman i artikli uz evotv. Usto nabavlja i 500 novih mopeda za potrebe dostave pošiljaka.
2013.

Univerzalna usluga pod okriljem Hrvatske pošte

Prvog siječnja stupio je na snagu novi Zakon o poštanskim uslugama u kojem je Hrvatska pošta imenovana davateljem univerzalne usluge za sljedećih 15 godina. S novim Zakonom nastupila je i formalna liberalizacija poštanskog tržišta u RH.
2012.

evotv – digitalno doba Hrvatske pošte

Hrvatska pošta postaje prvi poštanski operator u svijetu koji je korisnicima ponudio plaćenu digitalnu televiziju - evotv. Uslugu odlikuju fleksibilnost, dostupnost, pristupačnost, jednostavnost i prenosivost i temelji se na DVBT-2 tehnologiji.
2010.

Na putu ostvarenja strategije

Hrvatska pošta osvojila je 2. mjesto u svjetskom natječaju World Mail Awards u kategoriji „Restrukturiranje“ što je priznanje za provedene reforme, a obnovljen je i vozni park s više od 700 novih mopeda. Završena je i 1. faza projekta za dobivanje certifikata ISO 9001.
2008.

Nova strategija razvoja

Usvajanjem dokumenta „Strateški plan razvoja Hrvatske pošte do 2013.“ otvoreno je novo poglavlje u organizaciji tvrtke kojim su prihvaćene smjernice za reorganizaciju sustava i suočavanje sa skorom liberalizacijom tržišta poštanskih usluga.
2007.

Unaprjeđenje platnog poslovanja

Formiranjem ukupno 17 unosnih centara Hrvatska pošta počinje sa samostalnom obradom podataka s naloga platnog prometa iz poštanskih ureda korištenjem aplikacije HPB-a. Time je povećana kvaliteta obavljanja gotovinskih platnih transakcija, kao i prihodi.
2006.

Razvitak međunarodnog prometa

Hrvatska pošta pristupila je Multilateralnom standardnom sporazumu o razmjeni EMS pošiljaka (žurnih pošiljaka u međunarodnom prometu) u okviru projekta EMS kooperative Svjetske poštanske unije. Od tog se trenutka EMS pošiljke razmjenjuju s ukupno 93 zemlje.
2004.

Strelovit rast

Krajem rujna Hrvatska pošta zabilježila je milijuntu pošiljku hpekspresa. U tom razdoblju hpekspres odlikuje snažan rast jer je u 10 mjeseci zaprimljeno pola milijuna hpekspres-pošiljaka čime je nadmašena konkurencija u segmentu kurirskih usluga.
2003.

Pola milijuna hpekspres-pošiljaka

Devetog prosinca 2003. radnici Hrvatske pošte zaprimili su 500.000. hpekspres-pošiljku nakon otprilike godinu i pol od uvođenja ove, tada na tržištu, sasvim nove kurirske usluge. Korisnici hvale brzinu, točnost i dostupnost hpekspresa širom zemlje.
2002.

Od vrata do vrata

Hrvatska pošta je na cijelom području RH ponudila korisnicima novu uslugu brzog prijenosa pošiljaka - hpekspres - s izborom rokova za prijenos i uručenje, preuzimanjem pošiljke na adresi pošiljatelja i opcijom da poštarinu plati primatelj pošiljke.
2000.

U znaku SARPP-a

Hrvatska pošta uvodi u temeljno poslovanje najnoviji sustav za automatsku razradu pismovnih pošiljaka (SARPP) u Splitu, Zagrebu i Rijeci. S tri nova sustava povećana je kvaliteta poštanskih usluga - točnost i brzina usmjeravanja pismovnih pošiljaka.