Hrvatska pošta

Djelatnosti

Imajući na umu svoju misiju - građanima na usluzi - kao i viziju - inovativna tvrtka po mjeri radnika i korisnika, Hrvatska pošta korisnicima i klijentima, privatnim osobama i poslovnim subjektima pruža širok spektar brojnih usluga, od klasičnih, tradicionalnih, do suvremenih digitalnih usluga. Pritom je u fokusu tvrtke daljnji razvoj korisničkog iskustva u skladu s promjenama u korisničkim navikama, potrebama i očekivanjima.

Temeljno poslovanje

Hrvatska pošta tvrtka je snažno usmjerena na temeljno poslovanje i infrastrukturu s posebnim naglaskom na razvoj transportne logistike i prijevoza, digitalizaciju poslovanja i usluga, modernizaciju voznog parka i, posebice, uvođenje električnih dostavnih vozila, kao i potrebnih punionica kako bi se što je više moguće minimizirao negativan utjecaj na okoliš iz obavljanja svakodnevnih poslovnih aktivnosti. Uz četiri najmodernija centra za sortiranje pošiljaka i paketa, šest strojeva za automatsko sortiranje pošiljaka i stroj za automatsku razradu paketa kapaciteta 15.000 paketa po satu, Hrvatska pošta ima i najveću mrežu s više od 1000 poštanskih ureda u više od 800 naselja širom Republike Hrvatske u kojima korisnici mogu obavljati brojne i raznovrsne usluge. Sastavni dio ovih velikih brojeva čini i najveća mreža paketomata u našoj zemlji s 300 uređaja. I u idućem razdoblju fokus Hrvatske pošte je na temeljnom poslovanju i unaprijeđenom korisničkom iskustvu koje se postiže transparentnošću usluga, njihovom dostupnošću i digitalizacijom, razvojem logističkih kapaciteta i regionalnom prisutnošću, digitalnom transformacijom u korporativnoj kulturi, razvojem i osnaživanjem radnika te iznad svega održivim poslovanjem na dobrobit cijele zajednice, društva i okoliša.

Paket24

Uz tradicionalne poštanske usluge korisnicima je na raspolaganju i Paket24, usluga brze paketne dostave, koja je partner najvažnijim globalnim i domaćim tvrtkama. Od rujna 2022. Hrvatska pošta osigurava najbržu dostavu i za krajnji jug Hrvatske. To znači da pošiljke iz najvećih svjetskih i domaćih e-trgovina stižu u gradove poput Dubrovnika, Cavtata i Ploča jednako brzo kao, npr. u Zagreb, Split, Osijek ili Rijeku. Osim isporuke na adresu ili u poštanski ured, korisnici svoje pošiljke Paket24 mogu primati i slati putem paketomata - novoga dostavnoga kanala Hrvatske pošte.

Paketomati

Paketomati su automatizirani uređaji s pretincima različitih dimenzija i nalaze se na 300 frekventnih i lako dostupnih lokacija do kojih se može doći pješice, biciklom, osobnim vozilom ili javnim prijevozom. Dostupni su svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici mogu beskontaktno preuzimati i slati svoje pakete u vrijeme kada im najviše odgovara. U slučaju potrebe, na paketomatima mogu i vratiti robu kupljenu u e-trgovinama. Za dostavu i otpremu pošiljaka s paketomata brine se Paket24 - usluga brze paketne dostave u Hrvatskoj pošti - koja na nove lokacije dostavlja i pošiljke naručene u domaćim i stranim e-trgovinama.

Logistika

Prateći najnovije razvojne trendove u logistici i potencijal tog segmenta, Hrvatska pošta neprestano radi na razvoju logističkog dijela poslovanja. Povezivanje proizvođača/dobavljača s krajnjim kupcima i optimizacija zaliha predviđanjem potražnje uz ponudu različitih rokova dostave samo su neke usluge u kojima Hrvatska pošta prepoznaje potencijal ove grane djelatnosti. Za pružanje cjelovite usluge u logističkom poslovanju, uz raznovrstan vozni park uvode se i različita inovativna poslovna rješenja u dostavi i skladištenju diljem Hrvatske.