Hrvatska pošta
ePisarnica i u Fužinama i Kršanu
04.03.2025.
Hrvatska pošta ovih dana ubrzano nastavlja sa širenjem projekta ePisarnice, odnosno digitalne pisarnice kojom svojim korisnicima omogućuje digitalno slanje i uručenje pošiljaka korištenjem servisa ePošta. Nakon što je početkom godine ePisarnica vrlo uspješno uvedena u Gradu Bjelovaru, koji je prvi u Hrvatskoj prepoznao prednosti ovakva načina slanja službenih pošiljaka - bez ispisa u pisarnici radi predaje u poštanskom uredu - od 5. ožujka ovu uslugu Hrvatske pošte uvodi i Općina Fužine, a od 7. ožujka i Općina Kršan.
ePisarnica korisnicima prije svega omogućuje znatne uštede kada je riječ o vremenu potrebnom za pripremu pošiljaka, ali i pisača, tonera i uredskog pribora čime se uvelike pozitivno utječe i na očuvanje okoliša. Prednosti za pošiljatelja (pravnu osobu) je slanje pošiljaka u sigurnom okruženju, brzo i jednostavno, dok primatelji (fizičke osobe) mogu plaćati zaprimljene račune servisom ePošta, iz udobnosti svojeg doma. Povezivanje na servis ePošta obavljeno je uz posredovanje tvrtke Libusoft Cicom, a servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihova OIB-a. Ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka čak i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća.
Hrvatska pošta zadnjih nekoliko godina provodi veliku transformaciju i optimizaciju svojeg poslovanja u skladu s razvojnim smjernicama zacrtanim u Korporativnoj strategiji Pošta2025(30) kako bi korisnicima ponudila, među ostalim, i što više digitalnih usluga. Tako je i ePisarnica dodatan benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva.
Pozivamo sve građane, ponajprije one s područja općina Fužine i Kršan, kao i susjednih općina da se registriraju online i tako postanu korisnici servisa ePošta kako bi se mogli koristiti prednostima digitalnog slanja i zaprimanja pošiljaka te plaćanja računa.

ePisarnica korisnicima prije svega omogućuje znatne uštede kada je riječ o vremenu potrebnom za pripremu pošiljaka, ali i pisača, tonera i uredskog pribora čime se uvelike pozitivno utječe i na očuvanje okoliša. Prednosti za pošiljatelja (pravnu osobu) je slanje pošiljaka u sigurnom okruženju, brzo i jednostavno, dok primatelji (fizičke osobe) mogu plaćati zaprimljene račune servisom ePošta, iz udobnosti svojeg doma. Povezivanje na servis ePošta obavljeno je uz posredovanje tvrtke Libusoft Cicom, a servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihova OIB-a. Ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka čak i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća.
Hrvatska pošta zadnjih nekoliko godina provodi veliku transformaciju i optimizaciju svojeg poslovanja u skladu s razvojnim smjernicama zacrtanim u Korporativnoj strategiji Pošta2025(30) kako bi korisnicima ponudila, među ostalim, i što više digitalnih usluga. Tako je i ePisarnica dodatan benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva.
Pozivamo sve građane, ponajprije one s područja općina Fužine i Kršan, kao i susjednih općina da se registriraju online i tako postanu korisnici servisa ePošta kako bi se mogli koristiti prednostima digitalnog slanja i zaprimanja pošiljaka te plaćanja računa.